فرماندهان قدرت نرم در مسیر همگرایی و مشارکت آگاهانه

استان تهران
در وبینار تبیین مواضع گفتمان سازی و روش اجرایی نهضت استادی بسیج در انتخابات 1400 مطرح شد

فرماندهان قدرت نرم در مسیر همگرایی و مشارکت آگاهانه

زمینه سازی برای مشارکت آگاهانه و حداکثرسازی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 در دستورکار بسیج اساتید کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان تهران، وبینار تبیین مواضع، گفتمان سازی و روش اجرایی نهضت استادی بسیج در انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور و نمایندگان استانی اساتید بسیجی، امروز برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر عبدالهی فر، معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور و با حضور جانشین سازمان بسیج اساتید و رئیس مرکز رسانه و ارتباطات این سازمان برگزار شد، موضوع عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری بویژه فرمایشات نوروزی ایشان در قالب دو سیاست کلی همکاری استادان بسیجی برای حداکثرسازی مشارکت های مردمی و کمک به مشارکت آگاهانۀ مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری؛ مطرح گردید.

دکتر عبدالهی فر با اشاره به ضرورت بی‌طرفی اساتید بسیجی در تبیین خصوصیت‌های رئیس جمهور مطلوب، از فرماندهان قدرت نرم کشور خواست از طریق گفت و گو با مردم زمینۀ حضور حداکثری و آگاهانۀ آنان در پای صندوق‌های رأی را هموار کنند.

وی به اساتید بسیجی کشور توصیه کرد که با آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات استان محل خدمت خود، راهکارهای بومی غلبه بر مشکلات کنونی را برای ارایۀ پیشنهاد به دولت آینده تهیه کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.