راه‌اندازی اندیشکده راهبردی رسانه و فضای مجازی

استان تهران
رییس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خبرداد:

راه‌اندازی اندیشکده راهبردی رسانه و فضای مجازی

اندیشکدۀ راهبردی رسانه و فضای مجازی در نهضت استادی بسیج دانشگاه دماوند با اهتمام کامل برای لبیک به توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظله)، خود را در مسیر کمک به مدیریت اجرایی کشور و حل علمی مسائل جامعه قرار داده تا از طریق صیانت از داشته‌های مردمی، مقابله با رسانه‌های مهاجم و ایجاد بازدارندگی رسانه‌ای؛ مسئولیت‌های خود را به نحو احسن اجرایی نماید.

به گزارش رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان تهران، رییس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دماوند در گفت‌وگو با دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان تهران از فرایند اجرای پروژه‌های پژوهشی کاربردی در دامنــۀ وســیعی از موضوعــات استانی خبر داد.

وی افزود: هدف از این پروژه‌ها شــناخت، طراحــی، برنامه ریــزی، ارزیابــی، رصــد و چاره جویی در  مسائل کلان و عمومــی شرق استان تهران است.

هادی عبدالهی‌فر در این گفت‌و‌گو به ارائه گزارش پیرامون فعالیت‌های علمی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دماوند پرداخت و از راه‌اندازی اندیشکده راهبردی رسانه و فضای مجازی خبر داد.

وی گفت: این واحد دانشگاهی با داشتن رشته ارتباطات و رسانه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از ظرفیت بسیار بالای اساتید و دانشجویان ذی‌ربط برخوردار بوده و توانسته است ازطریق برگزاری بیش از 25 نشست تخصصی و 5 کرسی آزاداندیشی بویژه درخصوص شعارهای سال مقام‌ معظم رهبری(مدظله) شامل: اقتصاد مقاومتی و پدافند رسانه‌ای و همچنین هدایت تعداد قابل توجهی از پایان‌نامه‌های دانشجویی، زمینه همکاری علمی بین اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان تهران را فراهم آورد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در خاتمه گفت: علاوه بر این، اندیشکدۀ فوق با اهتمام کامل برای لبیک به توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظله)، خود را در مسیر کمک به مدیریت اجرایی کشور و حل علمی مسائل جامعه قرار داده تا از طریق صیانت از داشته های مردمی، مقابله با رسانه های مهاجم و ایجاد بازدارندگی رسانه‌ای؛ مسئولیت‌های خود را به نحو احسن اجرایی نماید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.