روز پیروزی ملی و ناامیدی دشمنان

استان تهران
پیام تبریک رئیس بسیج اساتید استان تهران

روز پیروزی ملی و ناامیدی دشمنان

مردم فهیم ایران اسلامی بار دیگر افتخار آفریدند.

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی استان تهران: رئیس بسیج اساتید استان تهران همزمان با اعلام نتایج سیزدهمین انتخابات ریاست حمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:

حضور پرافتخار و مشارکت هوشمندانۀ ملت سربلند و ولایت مدار ایران در انتخابات شکوهمند ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن افزایش روحیۀ امید به آینده و اعلام آمادگی عمومی برای کار و سازندگی، نقشه های دشمنان و عملیات رسانه ای آنها را نقش بر آب کرد.
با تبریک این اقتدار ملی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، معتقدیم که اعتماد اکثریت مردم وفادار و عزیز کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفۀ خادمان مردم در سازمان بسیج اساتید را برای تلاش بیشتر و کمک به حل چالش های میهن عزیزمان، بیش از پیش سنگین‌تر کرده است. 
در این روز جشن ملی و همزمان با گرامیداشت دهۀ پربرکت کرامت، پیمان می بندیم که از هیچ تلاشی برای شناسایی عرصه‌های مغفول و بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای بالندگی و توسعۀ کشور عزیزمان فروگذار نخواهیم کرد.
رجاء واثق داریم، مردم و دلسوزان نظام که جهاد در مسیر ایران قوی را سرلوحه حرکت و اقدام خود قرار داده اند، همواره مشمول نصرت فراگیر الهی خواهند بود.


امیر احمری نژاد
رئیس بسیج اساتید استان تهران

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.