پیام تقدیر نهضت استادی بسیج استان تهران از آقای دکتر مجتبی زارعی و خیرمقدم به آقای دکتر مردانی

استان تهران
پیام تقدیر نهضت استادی بسیج استان تهران از آقای دکتر مجتبی زارعی و خیرمقدم به آقای دکتر مردانی

پیام تقدیر نهضت استادی بسیج استان تهران از آقای دکتر مجتبی زارعی و خیرمقدم به آقای دکتر مردانی

نهضت استادی بسیج استان تهران به مناسبت خداحافظی جناب آقای دکتر مجتبی زارعی از ریاست سازمان بسیج اساتید و انتصاب جناب آقای دکتر مردانی با صدور پیامی برای تداوم همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی  بسیج استان تهران، بسیج اساتید استان تهران باصدور پیامی انتصاب شایسته جناب آقای دکتر محمدرضا مردانی به ریاست سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور را تبریک گفت و از خدمات جناب آقای دکتر زارعی تقدیر کرد.

متن پیام نهضت استادی بسیج استان تهران بدین شرح است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای دکتر محمدرضا مردانی

رئیس محترم سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور

سلام علیکم

با احترام، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ریاست سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور را که نشان دیگری از تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

بی شک تخصص، کارآمدی و توانمندی‌های مشهود و مشهور، اشراف و تسلط  همچنین برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده بسیجی، پشتوانه‌ی مطمئن و نافذ جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و تحقق تحول زیبنده گام دوم انقلاب و متناسب با نیازها، پیشرفت‌ها و تنگنا‌های این مجموعه که در منظومه انتظارات و سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، خواهد بود.

ضمن تقدیر و سپاسگزاری از خدمات برادر بسیجی جناب آقای دکتر مجتبی زارعی، دوام توفیقات، عزت و سربلندی تمامی اساتید خدوم بسیجی را در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از نائب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را ازدرگاه کبریایی طلب می‌نماییم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.