مجوز راه‌اندازی دو اندیشکدۀ راهبردی در استان تهران صادر شد

استان تهران
مدیر اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری استان تهران:

مجوز راه‌اندازی دو اندیشکدۀ راهبردی در استان تهران صادر شد

مدیر اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری استان تهران: شورای مرکزی بسیج اساتید استان تهران با تعيين ناظران تخصصی در مطالعات سیاست پژوهی، از رعایت استانداردها و کیفیت پژوهش‌های انجام شده، اطمینان کسب می کند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان تهران، مدیر اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری استان تهران بر لزوم شناسایی مسائل استان‌ها و تولید راه‌حل‌های علمی برای غلبه بر چالش‌های موجود تأکید کرد.

بابایی

 بابایی ضمن تبیین اهداف علمی شورای مرکزی بسیج اساتید و اقدامات انجام شده برای شناسایی چالش‌ها و ظرفیت‌های سطح استان، از سازماندهی توان استادان دانشگاه‌ها برای تولید بسته‌های راهبردی و حل مسائل موجود خبر داد.

معاون شورای راهبردی هیات اندیشه ورز استان تهران افزود: سیاست‌های متنوعی برای حداکثرسازی ظرفیت علمی استان اتخاذ شده که مهمترین آنها برپایی اندیشکده‌های راهبردی و ایجاد همگرایی برای مشکل گشایی از چالش های موجود است.

 بابایی ضمن تشریح مسیر همکاری با اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری بسیج اساتید کشور، از دریافت مجوزهای لازم برای راه‌اندازی اندیشکده های راهبردی در استان تهران خبر داد و افزود: در ابتدای سال جاری دو اندیشکدۀ رسانه و فضای مجازی و اندیشکدۀ فلسفه، عقلانیت و جوان با تکیه بر توانمندی اساتید استان تهران ایجاد گردید.

وی با ذکر این نکته که مهم‌ترین کارکرد اندیشکده های موضوعی و گروه های مسأله محور وابسته به اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری، شکوفاسازی و تولید راهبردهای مورد نیاز برای عینیت بخشی به ظرفیت‌های کلیدی استان است، گفت: شورای مرکزی بسیج اساتید استان تهران با تعيين ناظران تخصصی در مطالعات سیاست پژوهی، از رعایت استانداردها و کیفیت پژوهش‌های انجام شده، اطمینان کسب می کند.

وی با اشاره به اولویت های تحقیقاتی استان از تمامی اساتید دعوت کرد که متناسب با علاقمندی های علمی خود در محورهای: شناسایی استعدادهای سرزمینی، شکوفایی اقتصادی، افزایش سطح اشتغال، برقراری عدالت اجتماعی، افزایش تاب آوری، توسعۀ کارآمدی مدیریت و بهبود رقابت پذیری محلی و بین المللی؛ با این پژوهشکده ها همکاری نمایند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.