بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌های استانی برای کمک به رئیس جمهور آینده

استان تهران
در گفتگو با خبرنگار دفتر رسانه و ارتباطات بسیج اساتید مطرح شد:

بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌های استانی برای کمک به رئیس جمهور آینده

کمک‌رسانی دانشگاهیان به مدیریت اجرایی کشور از مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج، رئیس بسیج اساتید استان تهران ضمن تأکید بر لزوم کمک‌رسانی دانشگاهیان به مدیریت اجرایی کشور، این اقدام را در راستای عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.
امیر احمری نژاد با اشاره به ظرفیت عظیم علمی اساتید دانشگاهی بویژه اساتید نخبه و بیش از دو هزار عضو هیأت علمی استان تهران گفت: حدود 150 چالش در حوزه‎ های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشور وجود دارد که نیازمند تکیه بر توان داخلی و عزم ملی برای فایق آمدن به آنها هستیم.
وی توان علمی بالای اساتید بسیجی استان را پشتوانۀ خوبی برای ایجاد نهضت سازندگی علمی در کشور دانست و رویش‌های علمی در حوزه های علم و فناوری را راهگشای غلبه بر مشکلات کنونی خصوصاً رفع مشکلات معیشتی مردم ارزیابی کرد.
رئیس بسیج اساتید استان تهران گفت: با عزم و همتی که در اساتید بسیجی سراغ داریم، مطمئن هستیم که همگرایی آنها می تواند به شکستن تحریم های ظالمانه بیانجامد.
احمری نژاد با اشاره به پروژۀ علمی اخیر بسیج اساتید استان تهران افزود: تمامی چالش‌ها، ظرفیت ها و توانمندی های استان شناسایی شده و هم اکنون درحال برنامه ریزی برای ایجاد گروه های مساله محور و تولید راهکارهای عملیاتی برای پایان دادن به مسائل و نارسایی های استان هستیم. لذا از تمامی دانشگاهیان برای پیوستن به این نهضت سازندگی علمی دعوت به همکاری می‌کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.