بودجه‌های غربی علیه دموکراسی

استان تهران
هراس غرب از اتحاد و همدلی ایرانیان

بودجه‌های غربی علیه دموکراسی

اقدامات تهاجمی علیه مردم ایران همچنان ادامه دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان تهران، دشمنان غربی اقدامات تهاجمی علیه مردم ایران را همچنان ادامه می‌دهند.
دولت آمریکا روز شنبه گذشته از تصویب بودجه سرسام‌آور 1.9 تریلیون دلاری خود برای مقابله با قدرت گرفتن دموکراسی در روسیه، چین و ایران در خاورمیانه، اروپا و اوراسیا رونمایی کرد.
بنا به گزارش اسپوتنیک، آمریکا یک بودجه 800 ملیون دلاری برای شبکه‌های تلویزیونی بین المللی جهت هدف قردادن مخاطبان در ایران، چین و روسیه و همچنین کشورهای آفریقایی و خاورمیانه در نظر گرفته است.
علاوه بر این در سند بودجه آمریکا پیشنهاد شده است که تقریباً 665.8 میلیون دلار به طور خاص برای تقویت مقاومت اروپا و اوراسیا در برابر نفوذ خارجی و پیشبرد ادغام یورو-آتلانتیک در کنار پرداختن به چالش‌های رو به رشد از سوی روسیه و چین اختصاص یابد.
این سند اضافه می‌کند: در بودجه سال آینده امریکا برنامه‌های خاصی در حوزۀ نوسازی زرادخانه‌های هسته‌ای و همچنین توسعه توانایی‌های جنگی نوین، دموکراسی، قوانین و مقررات بین المللی، حقوق بشر، برابری جنسیتی و مبارزه با فساد در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.