کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر: نشست هم‌اندیشی «مشارکت حداکثری در انتخابات1400»

استان تهران
گزارش عملکرد بسیج اساتید استان تهران

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر: نشست هم‌اندیشی «مشارکت حداکثری در انتخابات1400»

گزارش عملکرد برنامه های بصیرت افزایی بسیج اساتید استان تهران در فرایند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور-سال 1400

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی استان تهران، نشست هم اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با محوریت «مشارکت حداکثری در انتخابات» با سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر روز سه شنبه 25 خرداد 1400 با حضور حداکثری کارکنان و معاونین و مسئولین این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ضمن تبریک ایام دهه کرامت، مطالبی را در زمینه لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، در 5 محور آیات قرآن کریم، روایات، گفتمان انقلاب اسلامی، شبهات و تهدیدهای پیشِ رو ارائه و به پرسش های حاضرین پاسخ گفت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این نشست با اشاره به آیات قرآن کریم، پایان حکومت جهان را برقراری حکومتِ مهدوی دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند: «صاحبان زمین افراد صالح خواهند بود»؛ و این یعنی پایان حکومتِ جهان، حکومتِ مهدوی است. وی در ادامه با اشاره به روایات مختلفی از ائمه معصومین (ع)، مقدمه و زمینه ساز حکومت مهدوی را جامعه تمدنی عنوان کرد که با محوریت قم ایجاد می شود.

حجت الاسلام محمدی همچنین در گفتمانِ کلی انقلاب به جنگ تحمیلی، قدرت فرهنگی، قدرت نظامی و توطئه های شوم دشمنان ایران و انقلاب اسلامی  برای شکست انقلاب اسلامی ایران از طرق مختلفی همچون هجمه نظامی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: دشمنان پس از شکست در جنگ تحمیلی، در سالهای اخیر سعی کردند که از روشهای مختلفی همچون تهاجم فرهنگی و اقتصادی وارد شده و قدرت انقلاب اسلامی ایران که با پیام رهبر کبیر انقلاب (نه شرغی و نه غربی؛ جمهوری اسلامی) پا به عرصه ی وجود گذاشت را مورد هجمه قرار دهند.

وی با هشدار توطئه های امروز دشمنان در تزریق یأس و ناامیدی در جامعه و دلسرد کردن جوانان، ادامه داد: امروز با شکست دشمنان در عرصه های مختلف نظامی و فرهنگی، آنان سعی در برنامه ریزی برای شکست اقتصادی انقلاب اسلامی با جلوگیری از حضور جوانان انقلابیِ تحول خواه و دلسردی مردم و بویژه جوانان جهت حضور در انتخابات پیشِ رو (1400) دارند.

 

دکتر محمدجعفر محمدی نیازِ امروز جامعه را تحولِ اقتصادی دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها تاکید فرمودند، ما امروز نیاز به تحول اقتصادی داریم، به نحوی که اقتصاد را بصورت کامل زیر و رو کرده و بازنویسی کند.

وی در خاتمه به برخی شبهات موجود در زمینه ی: انتخابات مهندسی شده، از پیش تعیین شده، تحریم انتخابات، عملکرد یکسان تمام کاندیداها و ... اشاره کرده و آنها را ساخته و پرداخته دشمنان جهت دستیابی به خواسته های شومِ خود دانست.

سخنران نشست هم اندیشی «مشارکت حداکثری در انتخابات» دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در خاتمه با تاکید بر اهمیت تک تکِ آراء مردمی در شکست دشمنان ایران و انقلاب، خطاب به حاضرین با تاکید حضور پرشور حداکثری و مطالعه برای انتخاب نامزد اصلح، خاطرنشان کرد: گول جریان های هیجانی را نخورید؛ انتخابات عاقلانه، شرطِ توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

دکتر اسداله بیات معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در این نشست با اشاره به آیه 11 سوره مبارکه رعد، از تاثیر تصمیم گیری افراد در تعیین سرنوشت خود و جامعه سخن گفت و با تاکید بر حضور و مشارکتِ حداکثری در انتخابات و مطالعه برای تصمیم گیریِ درست در انتخاب فردِ اصلح افزود: همانگونه که حضرت امیرالمونین علی (ع) نیز فرموده اند: «فرصت ها مانند ابر می گذرند»؛ بایستی آگاهانه، هوشیارانه و با بصیرت در انتخابات پیشِ رو حضور یافته و فرصت را از دست ندهیم، چراکه منفعل بودن و یا انتخابِ اشتباه، جبران ناپذیر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.