ضرورت انتقال فرهنگ اصیل به جوانان

استان تهران
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گردهمایی جهاد تبیین و تهاجم ترکیبی در گام دوم انقلاب اسلامی اعلام کرد:

ضرورت انتقال فرهنگ اصیل به جوانان

آقامیری: اساتید بسیجی برای انتقال معارف و فرهنگ اصیل به نسل جوان، همت کنند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گردهمایی مجازی اساتید بسیجی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از اساتید دانشگاه خواست برای انتقال معارف و فرهنگ اصیل به نسل جوان، همت کنند. 

این گردهمایی با موضوع جهاد تبیین و تهاجم ترکیبی در گام دوم انقلاب اسلامی، در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج استان تهران برگزار شد.

سید محمودرضا آقامیری با تاکید بر اینکه بایستی نقش مردم در بعد و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی کشور در برابر قدرت‌های منطقه ای را به درستی برای جوانان تبیین کنیم، به جوانانی اشاره کرد که تحت تأثیر این انتقال فرهنگی، وارد میدان دفاع از حرم و دفاع از سلامت شدند و حتی در این راه به شهادت رسیدند.

وی همچنین در مورد جایگاه جهانی روشنگری امامین انقلاب و نقش منطقه ای شهید قاسم سلیمانی توضیح داد و همگان را به اطاعت از رهبری و ارتقاء سرمایۀ اجتماعی فراخواند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به لزوم دشمن شناسی و تبیین توطئه های دشمنان برای نسل جوان بویژه دانش‌آموزان، به نقش دانشگاهیان در این جهاد فرهنگی پرداخت و تاکید کرد که وظیفه انتقال فرهنگ اصیل بومی به جوانان بر عهدۀ اساتید دانشگاه می‌باشد.

وی در خاتمه، 7 اصل اساسی:"غنیمت دانستن فرصت‌ها، دشمن شناسی، معرفی سیره شهدا، تقویت روحیه ایمان و امید به آینده، توجه به نسل جوان، تولید محتوای بومی در فضای رسانه‌ای، چابکی و سرعت در اقدامات" را مطرح و خواستار توجه دائمی اساتید دانشگاه به آنها در جهاد تبیین شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.