دسترسی رایگان به منابع علمی موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC

asatid
تا پایان شهریورماه 1400؛

دسترسی رایگان به منابع علمی موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC

موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی، مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و نیز مقالات نشریات و کنفرانس‌ها را در پایگاه اطلاعات علمی خود تا پایان شهریور ۱۴۰۰ رایگان کرده است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری isc دسترسی به کتاب های الکترونیکی، مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و نیز مقالات نشریات و کنفرانس ها را در پایگاه اطلاعات علمی خود تا پایان شهریور ۱۴۰۰ رایگان کرده است.
شایان ذکر است از ابتدای همه گیری کرونا در کشور این موسسه جهت دسترسی غیرحضوری آسان و بدون هزینه برای کاربران، تصمیم گرفته است خدمات خود را به صورت رایگان ارائه نماید.

 این مجوز از طرف هیئت رئیسه موسسه به صورت یک ماهه صادر و تمدید می‌گردد، بر این اساس کاربران می‌توانند از طریق وبگاه مرکز به آدرس http://riccst.ac.ir مقالات علمی  مورد نیاز خود را دانلود و مطالعه نمایند.

این موسسه خدمات اطلاع رسانی خود را به طور پیوسته به مخاطبان داخل کشورهای مختلف ارائه می نماید .

یقیناً پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ISC با تنوع زبانی، موضوعی، نوع مدرک، به بروز رسانی دقیق و پاسخگویی آنلاین و تلفنی می‌توانند برای دانشجویان از جذابیت خاصی برخوردار باشند.

علاقه‌مندان برای مشاهده فیلم‌های جستجو در پایگاه‌های موسسه و دانلود رایگان متن کامل مقالات می‌توانند به صفحه اینستاگرام به آدرس ricest.ac.ir@  مراجعه نمایند و در صورت علاقمندی به بازدید مجازی از سازمان برای آشنایی بیشتر با این مجموعه مکاتبه و  رابطه خود را با درج شماره موبایل معرفی نمایند.

لازم به ذکر است، برنامه بازدید مجازی کاملاً رایگان است.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.